Interframe here !!


ShoutMix chat widget

**lovely**

**lovely**

September 7, 2011

Entri 14




---> sambung balik entri yang lepas..

haaa.. kan aku dah cakap sebelum tidur semalam, aku nak ikut kim pegi taylor's kan?
haa. memang aku ikut betul-betul pun. pagi-pagi bangun bersiap, macam aku pulak yang ada kelas kan. ahahahah !

sampai saja di Taylor's University Lakeside Campus, wow !! great gila.!
bagi view sikit..





haa.. dah nampak kan? wohoo! rasa macam nak sambung degree kat sini la pulak. heheheheh ! *bagi yang mampu la kan.*
sebenar nya saja nak lepak-lepak situ, amik berkat la katakan..

syok woo ! ok, kim ada kelas. so makna nya aku akan berseorangan. mana aku pergi?
tempat ni syok. library taylor's. wi-fi terbaiikk !! ahahah. kalau sesiapa duduk situ, nak online sampai bila-bila pun boleh. tapi kene ada password la kann..
aku dah dapat da.. heheheheh !

p/s: great gila. tapi sangat penat, dari pagi sampai petang duk mengadap laptop jer.huh !

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...