Interframe here !!


ShoutMix chat widget

**lovely**

**lovely**

September 6, 2011

Entri 10

ok. aku sambung dengan entri yang lepas.

tiba hari raya yang ke-5, saat yang dinanti2kan.
menunggu orang yang datang dari kL-Muar-Kulai. hahahahah !
mengambil masa selama 2jam dari Muar untuk sampai ke Kulai.
namun,kesilapan telah dibuat oleh ameer,sebagai pemandu yang dinaiki mereka.
diaorang pergi ikut jalan dalam, dengan mengambil masa lebih kurang 3jam setengah. huh ! *sape suruh kan, highway sikit punye elok tak nak lalu*. boleh bengkak punggung rasa nya duduk dalam kereta selama itu. hamek kau !
tak apelah,pengalaman kann. ahahahah !
niat sebenar nak mak dan ayah angkat aku kenal dengan ibu dan papa.
tu je sebenarnye. tak ada apa pun.

borak punye borak, makan punye makan,
kejap lagi mak aku boleh pulak tanya dengan aku.
"ika,nak ikut mak balik kL tak?". ahahahah !
aku pun apa lagi,dengan senyuman yang melebar,
sambil mata menjeling kepada ibu dan papa. haaa!
nak minta permission la kan. dah kalau mak yang ajak,
ibu dengan papa pun bagi jela aku ikut. thanks ibu, papa !!
Love you so much !

ok,aku pun siap packing beg. dengan berbekalkan baju yang tak banyak sangat tuh.
dah lepas makan semua, mereka pun nak balik ke Muar semula.
aku pun ikut diaorang lah kan. balik dalam pukul 7malam, sampai dekat Muar
dah nak pukul 10 lebih. ikut perancangan nak balik kL malam tu jugak,
tapi mereka kepenatan.
thats mean,kami semua tidur la dekat rumah ameer lagi satu malam.
so decide balik kL lepas subuh esok.

p/s: lain kali,guna lah kemudahan yang ada tu yek.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...