Interframe here !!


ShoutMix chat widget

**lovely**

**lovely**

September 6, 2011

Entri 12



---> sambungan dari Entri yang sebelum ni.

perjalanan yang agak letih dari Muar ke UPM serdang dimana disitu lah
rumah mak angkat aku.
sampai saja di rumah, angkut beg kesana, angkut barang kesini aku dengan kim
ditugaskan untuk ke pasar. sebab hari ni mak nak buat makan-makan sikit.


almaklumlah. hari raya kan. jemputan tak adalah ramai sangat, ramai family belah husband kak long kim,
*Ann Nisa Zainudin*. family fyra pun ada jugak, dia merangkap adik angkat kim. ok, so makna nya, aku dapat jumpe dengan superhero aku. si kenit Emir Fahrin.!! hohoho. dengan budak tu pun rindu jugak weyh. rindu gila !!
ok, lepas membeli belah di pasar borong selangor, kemas rumah sikit-sikit.
then siap, badan kepenatan, mata keletihan, kaki kelenguhan. ahahaha.!
langsung tidur sekejap, sampai ke petang. tiba lepas maghrib, family abang Im sampai dulu.
dia ni abang kim yang pertama. handsome kot.ahahaha ! status? berkahwin, anak seorang.



*hurrm. cute budak nie. punya lah pemalu, bila dah kenal, hamik kau ! tak nak berganjak langsung duk

berborak*

lepas tu, keluar pegi beli ais dengan kim. dia apa lagi, kalau abang Im ada,
mesti la dye nk drive kereta abang Im tu, Peugeot 206. auto la pulak kannn.
memang syok la nak drive. hahah ! lagi syok bila kim bagi aku try drive. huhuh !
even lesen tak ada lagi, boleh la sikit-sikit drive. thanks my dear !

tak lama lepas tu, terkejut aku bila kak long masuk bilik. tak ketuk, tak apa,
terus je masuk.
"eh,kak long? sampai dah? " salam je tangan, terus tanya. "aen mana kak long? ".

kak long pun cakap, " ada tu ha, kat depan". terus keluar bilik then carik si kenit tu.
rasa nak menjerit je panggil budak tu. aaeeenn !! bila dia nampak aku, terus tersenyum lebar.
terus salam tangan aku, dengan mulut nya yang penuh dia duk sumbat dengan kuih raya.
hah ! nampak sangat dia kenal aku lagi. mana tak nya, masa jadi babysitter dia dulu, aku lah yang rajin melayan kerenah dia, pujuk dia bila gaduh dengan abang dia.

* haaa.. ni la dia. dua-dua masih comel lagi..*

seperti biasa la, bila dah ramai yang datang, layan la diorang makan.
tapi dalam masa yang sama, aku syok melayan aen main game. manja betul dia ni.
terubat sikit rindu kat dia. heheheh !

dah habis semua orang makan, aku dengan kim cepat-cepat la mengemas semua nya.
nak bersiap terus balik apartment kim kat Casa Subang, sebab nya esok kim dah ada kelas balik.
tengah kemas-kemas, kak long pun nak balik dah. salam aen, salam ean.
rindu balik dengan budak tu. tiba salam dengan kak long, dia hulur aku duit raya. ahahah !
terima kasih kak long.. tahun depan jangan lupa bagi lagi ye. hehehehe !

dalam pukul 11 malam macam tu, aku dengan kim da siap kemas dan nak balik ke apartment,
abang Im yang tolong hantar. masa dalam perjalanan, si Harish tu punya la tak berhenti bercakap. ahahahah ! aku pun melayan la. dia pun dah tak takut dengan aku, peramah jadi nya budak tuh.
duduk la atas riba aku sampai la aku sampai kat apartment. hehehe ! "ok harish, akak dengan Cik Imah nak balik, nanti jumpa lagi ok?".

tiba lah masa aku mengenali kehidupan best friend aku sepanjang dia
sambung degree dekat Taylor's University Lakeside Campus. sampai je dalam bilik, terus bukak envelop yang kak long abgi tadi. wow ! not 50 !! caya lah kak long. thanks again.
lepas tu terus baring atas katil dan borak-borak dengan kim . sejak dari semalam tak berpeluang langsung
nak ber-borak dengan dia. rindu nyaaa~ borak punya borak, kitaorang pun tertidur.
penat gila la kan. esok pun dia dah ada kelas nak attend.

sambung next entri.---->

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...