Interframe here !!


ShoutMix chat widget

**lovely**

**lovely**

November 30, 2010

noThiNG~~

dah masuk hari yang ketiga aku brcuti. best??? ntah la..
duduk rumah.. ni la peluang untuk
aku *****..ahahahha !! tp x sangatlah..
semalam papa cakap kat aku, "ya Allah..
asal balik jer muke bulat, asal muke bulat jer balik..
kat sne 24 jam makan ke?"
ahahahahaah !!
xboleh bla..aku pun xtawu la..
macam mane ek nak buang nafsu melantak jauh2 ??
huh!.. susah la..
duduk rumah pun xbuat ape..
nampak nye xde keje lain lah..
aaarrgghhh!!!!!
sharifuddin bin hashim.. bile mau keluar??
kate nk maen futsal??
kaki dah nak terajang orang je nie,,aahhaha
aku dah naik bosan duduk rumah nie...
even cuti ni pun, kepale otak dengan ligat berputar..
tinggal lebih kurang 2 minggu je lagi nk off ke kL..
ape function?? hah
tu yang kite xtawu nie..ahahhahaha
aku pun xtawu la ape function nye..
sampai 10 hari kene tercongok kat sne..
ahh!! tension btol lah.. xbley tengok
orang senang cikit.. ade je keje nak bagi aku..
tapi best jugak lah..
dapat lepak lepak ngan kengkawan gile gile..ahah!
sebabnye ade satu bende aku xgemar bile duduk rumah..
aku susah la nak gelakgelakgelak sakan.
macam aku gelakgelakgelak ngn kengkawan kat kolej.
pelik sungguh..
kalau nak tawu, perangai rajanuratiqah kalau
dkat rmah nie, lain dengan bile dye kat kolej..
bile dye dkat rumah, lebih suke mendiam kan diri..
saye pun xpaham kenapakah??
ahah ! tu jela nak cakap buat mase skarang nieh.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...