Interframe here !!


ShoutMix chat widget

**lovely**

**lovely**

November 6, 2010

kEnaPa ??

tibe2 terfikir satu perkara yang aku msih xpham..
ape dah jadi nie?? antara aku dan kau.
aku xsangke jadi sampai mcam nie..
selame hmpir setahun setengah aku kenal kau.
ya. mungkin ini memang salah aku.
aku yang berubah.
tapi kau tahu x ape sebab aku berubah trhadap diri kau??
pernah ke kau fikir??
xtwu la. hanya kau je yang tahu.
bukan niat aku nak menyisihkan kau..
tapi cube kau fikir knape aku buat nie pade kau??
aku sayangkan kau. aku sayangkan relationship kita.
aku xnak kau buat perkara yang salah.
yang xmasuk dek akal.
btol la ader orang cakap. kau nie xmatang lagi.
kau dah besar, twu sepatotnye mane yang baik dan mane yang buruk.

aku sedih sangat. sejak dua menjak nie nak bercakap dengan kau
pun susah. dah x macam dulu. duduk kat balkoni same2, dgr lagu.
masing2 melayan perasaan.
tapi sekarang tinggal aku sorang-sorang.

aku nakkan masa dulu. masa kita bergelak ketawe berdekah2.

p/s: kawan, fikirkan la mane yang baik dan buruk..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...