Interframe here !!


ShoutMix chat widget

**lovely**

**lovely**

November 8, 2010

nUBhan

huh..dah nak dekat 1 jam try nak lelapkan mate tapi xbley.
apsal ek?? stress kah..ouh tidak,, mungkin sebab aku dah telan nescafe kot..
so amek peluang update blog nie kejap.
final exam tggl esok jer?? ahahha. cam xpercaye.

9 nov: financial accounting 3
10 nov:macroeconomics
11nov: pengajian islam
12 nov: commercial law

ape nak jadi dengan awak ni raje.
paper core esok sempat lagi nak update..
bukan ape, dalam tunggu mase nak tido tue terfikir something.
kenape yek ?? sejak 2 menjak nie semua orang
ikut haluan masing-masing.
kali nie semua orang ikut kate hati..
bak kate orang, "ikut hati nanti mati" ..
ouh tidak, kali nie tak ade sape nak ikut pepatah tue.
hati sendiri lebih penting.. buat pilihan terbaik

AKU @ DIA ???
tak ade kene mengena dengan nubhan sebenarnye
( si mamat jambu)..
teringat je lagu dia..

Kau tanamkan
Cinta dalam hatiku
Dah berbunga hidupku
Bersamamu aku setia

Tapi kini
Kau telah tajamkan duri
Menduakan cintaku
Yang telah lama ini

Ku cuba
Untuk bertahan
Tapi perih hati ini


Pilih aku atau dia
Tinggalkan ku bila kau ingin bersamanya
Pilih aku atau dia
Tinggalkan ku bila kau ingin bersamanya


Aku relakan engkau kepadanya
Jika kau harus bersama dirinya
Kan ku tetap kan setia padamu
Jika kau mampu tinggalkan dirinya

ah! emosional la pulak..bukan kerana kau tue hot @ famoussangat sampai terpakse kau direbut2kan..and kau pulak kene pilih aku @ dia..ouh nop !!! its ok..aku tak kisah langsung dan aku tak nak amek tahu pasal bende tue. suke hati kau la kan.. asal kan hidup aku bahagia !!! tapi nak buat ape kalau aku dengan kau pun dah tak bahagie macam dulu.. so maknenye disini, no need !! aku boleh hidup tanpa kau ok..ahaha !!! sekian.. zzzZZZZzzz


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...