Interframe here !!


ShoutMix chat widget

**lovely**

**lovely**

December 1, 2010

sEDar diRi

xtahu la kenapa, sejak due menjak nie aku mudah sangat sensitive,
ape sebab nye ek?? "tula kau, asyik bace novel jerk..
hati pun dh macam tisu dah!"
satu suare menembusi ruang telinge aku.
huh !!
mungkin jugak.. tapi meang xdinafi kan
yang itulah sebenar nye diri aku.
mudah terasa. tapi selame ni aku jer
yang sembunyi kan sifat aku tuh.
sebab tu fzikal nye nampak aku nie macam keras..
but hakikat nye aku xboleh nak menafikan
sifat aku yang satu nieh.

ye, aku sedar sape diri aku.. aku xakan dapat memiliki diri
dia sepenuh nye. sape lah kau di mate die..
"kau kene sedar, dia akan hadir pade kau bile mase kau gembire.
bile kau sedih dan ksepian?? dia xakan sudi teman kau raje.."
yup, dah lame aku sedar bende tuh..
memang pade mule nye hepy sangat bile dengan dia,
tapi sekarang xlagi.. aku kene ingat sume tuh,
xsemua bende yang aku inginkan akan dapat..
aku hanya mampu berdoa untuk dia dari jauh..

ya Allah, kau beri lah rahmat serta kekuatan
pade diri ku ini agar tabah dan tenang
mengahadapi segale cabaran hidup dan kau
rahmati diri dia jugak agar dia
berbahagia bersama orang yang dia sayang
yang pasti nye orang itu bukan aku.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...