Interframe here !!


ShoutMix chat widget

**lovely**

**lovely**

November 15, 2010

meLepAskaN giAn

lepas je aku solat maghrib, perut terasa lapar.
secara automatic terbayang nasi ayam goreng abang man..
huh ! "tak kenyang lagi ke raje??" padahal
siang tadi keje melantak jer..

sandwich loaf chicken 4 keping?? hahah.. pastu makan
pulak nasi minyak
eiman bawak balik..
ah ! peduli ape aku..dah lame nak makan
nasi ayam goreng abang man tuh..

tak banyak cakap terus amek kunci motor. padahal warung
tue selang bape rumah jer..

hah ! punye la pemalas kau ni raje.. heheheh
dialog antare aku dgn abang man~~

raje : abang man..
abg man : eh ika ! bile balik??
raje : ah,da berzaman da..heheh, jumaat sampai rumah..
abg man : nie nak makan ape nie? cakap jer,kak long (isteri abg man) bley masakakn ..
raje : bagi nasi ayam goreng satu !!! kasi special punye..buat rm5 tau !
abg man : mak ai..nie makan ke ape??
raje : nak lepaskan gian la..kat sane bukan ade pun yang sedap macam nie..
abg man : yeke? ok ok..nie kak long buat special punye..

bile jer nasi tu siap aku pun hulur not rm5..
tak banyak cakap teros blik rumah.
sampai tak terkate. dye punye sedap sampai xsempat
nak pelawa orang laen.ahahah !!
sori yek.. aku telan sorang jer..nak snap pun
xsempat. klu x da dapat tunjuk dah.
mesti terliur..
eerrgghh!! ahh.. kenyang..
alhamdulillah...~~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...