Interframe here !!


ShoutMix chat widget

**lovely**

**lovely**

July 8, 2011

Entri 4

ok. mesti korang ter-tanya2 siapa kah gerangan partner saya a.k.a 'si dia'.. sesi pengenalan bermula. !!


nama : Nur Ikrima Binti Zainudin

tarikh lahir : 15 may 1989

asal : kuala lumpur

nama panggilan : krim, kim, ikrima, rima, imah

biasa panggil : kim saje

hobi : macam saya jugak, futsal

warna kegemaran : grey

kalau dia bole senaraikan 10 sebab kenapa dia suka kawan dengan saya, saya juga bole.

Let's go -->

1. kepala otak gila2
2. pemberi motivasi pada saya
3. happy ending
4. kuat makan
5. suka berkongsi, banyak cerita saya dengar dari mulut dia
6. sama minat dengan saya, suka main futsal
7. suka tengok dia marah, sebab bila marah muka dia cute.!!
8. suka pekik2.
9. orang nya sederhana
10. huh ! memang banyak lagi lah..

macam mana saya boleh kenal dan kawan dengan dia''

kata orang, jangan terlalu benci pada seseorang, nanti jadi sayang.
tambah2 orang memang kita tak kenal. kami merupakan pemain futsal dari kolej masing2.
'si dia' kata: memang tak suka tengok budak pakai jersi no 7,
budak bandar penawar ni. hish !!
sebab saya suka tunjuk jari telunjuk yang menunjukkan 1 tu,
bila saya dapat 1 gol. hahahah ! nak buat macam mana, dah spontan habit..
rasa nya jumpa dah 2 3 kali jugak la. tapi tak pernah tegur.
masing2 dalam permusuhan. sebab kitaorang jumpa dalam match futsal antara kolej2 mara dan kolej profesional mara. dia salah seorang wakil dari champion team, team kolej profesional mara beranang. last year match, rasa teruja untuk menyokong team kpm beranang. kenapa? tak tahu la.. tanpa rasa segan nya, saya terus ajak team bandar penawar masuk dalam court nak bergambar dengan team beranang punya pasal. haishh~
sebelum balik tu, ada la terserempak dan sempat berkenalan dengan salah seorang dari team dia. ' apex ' nama dia. mula lah tukar contact number and add friends dekat facebook. memang terbukti, facebook adalah rangkaian perhubungan paling hebat ! lepas sorang dan sorang saya add, ikrima adalah orang yang terakhir saya add. lepas saje dia approve request, bermula lah perkenalan serta perbualan yang mampu buat saya tersenyum dan tertawa. sebab dia pun memang suka gelak. dari situ, rupa2 nya saya tertarik pada dia sedikit demi sedikit. dan jadi lah perhubungan antara saya dan dia sehingga sekarang.

untuk ' Si Dia ' yang saya sayangi,,

~ terima kasih kerana sudi menjadi peneman hidup saya, berkongsi segalanya bersama tak kira susah atau senang.
~ sudi jadi saya punya pakar motivasi bila saya ada masalah

~ nasihat awak memang boleh diguna pakai

~saya senang bila bersama dengan awak, harap berkekalan sampai bila2

~ saya sayang awak banyak2 !!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...