Interframe here !!


ShoutMix chat widget

**lovely**

**lovely**

July 7, 2011

Entri 2


ok, jom tengok apa yang saya buat semasa di serdang.
memang niat untuk bekerja disini. bukan lah bermakna kerja di Johor tu dah tak ada, tapi saje nak cari pengalaman, ber-susah dan ber-senang bersama si dia. (si dia lagi..) sampai saje di serdang, dah dapat kerja.
kerja apa? hahah.
menjadi bibik kepada 2org hero malaya merangkap anak saudara
kesayangan si dia. bibik dieorang balik kampung kejap.
al maklumlah, cuti sekolah pun dah start kan. seronok jadi bibik ni.
pagi2 lagi dah bangun kemas rumah, buat breakfast.
lepas tu melayan hero2 ni main game.
yang sorang main psp, sorang lagi main nintendo.
lepas tuh, partner saya yang sorang tu akan start masak untuk makan tengahari kiteorang. lepas makan, sambung melayan hero2 tadi.
bila si adik dah bosan dengan nintendo, dia mula bergaduh dengan si abang untuk dapatkan psp. si dia a.k.a cik ima diorang pun akan menjerit suruh mereka jangan bergaduh.haishh~
terpaksa la saya menggunakan kepakaran otak untuk selesaikan masalah mereka dengan tenang. letih kalau 22 dah bergaduh.
bila petang pulak saya akan bawak si adik (aen) dan si abang (ean) main dekat padang. macam tulah rutin saya dengan si dia selama beberapa hari..
seronok dapat jaga hero2 tu. :)

* Emir Fahrin (ber-baju kuning) dan sorang lagi Emir Ferhan*

comel kan diorang ni?? hahaha..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...