Interframe here !!


ShoutMix chat widget

**lovely**

**lovely**

January 7, 2011

temanteman



hye. sudah lama x mengupdate blog. nak kata busy, tak de la sangat.
tapi masuk hari ke3 dalam semester ke4, saya memang
patut membusykan diri ini. bukan kehendak sye tapi terpaksa.ahahahah !
macam tak ikhlas je an gelak tu. it's ok lah. just forget it.
entri kali ini nak cerita pasal keadaan di kolej ni lah. ouh yeah ! sye dapat roomate yang baru, tapi orang yang lama lah. ahahahah! dye classmate sye jgak.


Nama: Puteri Umairah Bt Mohd Adni
Umur: 20
Birthday: 14 december 1991
Course: Diploma in Accountancy-semester 4

*message* selamat menjalani hari hari bersama aku..ahahahah !
bersabar jela dengan kerenah aku n jangan rase terpinggir bila aku
keluar menjalankan tugas. ahahah..weee~~


by the way, sye still tak lupa pada roomate sye yang dulu.

Nama: Nur Fatihah Naimah Bt Mohd Jusoh
Umur: 20
Birthday: 9 april 1991
Course: Diploma in Accountancy-semester 4

ouh, sye b'roomate dengan dye ni dah dekat setahun lebih. bersamaan 3 semester la. sebelum ni memang tak ada rase nak tukar roomate. cos of dye ni memang satu kepala dengan sye. apa yang dye suka, sye pon suka. berkaraoke bersama dalam bilik lagu ala-ala jiwang gitu.ahahahahha !
langsung tak peduli apa orang nak kata pasal kami yang selalu terjerit2 menyanyi. hahah !
tapi sekarang, tak ada lagi kenangan tu.

*message* you have to know that i miss you too. ingat, fikir dulu sebelum buat apa-apa keputusan. kalau ada apa-apa masalah, terus terang jer dengan aku. study rajin-rajin dengan aku biar dapat naik kan pointer sem nie. jangan hampakan mama tawu..luv u~


*sincere from my heart*

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...