Interframe here !!


ShoutMix chat widget

**lovely**

**lovely**

December 2, 2009

kembali pulang

yea!!!kmbali pulang ke rumh..
pg2 lg dh bgun,,kmas2 beg untuk pulg ke rmh.
sampai jerk kt bustand masai,,
tnmpak la sgrombolan remaja,,like
bdk bndar plang ke kmpg,msing2 dgn beg
roda nye,,huhuhu..nth knape aku
gelak kn dyeorg..hahahaha
jap lagi jerk OUTCH!!!!!argh!!!!
sket nye kaki aku,,choi!!!!kaki aku trplecok,,
peh..tuhan jerk yg twu,,
ak stay cool,,mom aku urut2 cket..
rmai plk pkck teksi yg nmpk,,dtg mnziarah..
dyeorg pn kte kt aku,,
'ha,,ok tak??kt snie mmg dah rmi org yg jtoh,,'
ha??peh,,mmg suey..aku nth mgsa yg kberape
agknye,,then 5 mnit,,aku pn jln dgn
trhincut2 msok dlm bas,,ah,,
mmg pdn la dgn muke kau,,gelak kn org..
bale mnimpe,,pngajaran ok.
xtwu la,,kaki aku mkin bengkak,,
esok pg hsptal nk xray,,hope xder pape..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...